Nej nu räcker det!

Nu är det så, jag vill inte höra med skit bakom ryggen. Folk får tro vad de vill om mig,
men nu fan har dom gått för långt.
*****************
* Jag är INTE RIK
* Jag har ALDRIG köpt färdiga ponnier
* Jag tränar absolut INTE sönder mina hästar
* Jag är INTE bortskämd
**************
1.Jag bor på en gård utanför Ullared. Där har vi en paddock och FEM boxar.
Sen har vi lösdrifter, även mina hästar kan gå i lösdrift då och då.
Anledningen varför vi har fint på våran gård är
för att det är det ENDA vi lägger pengar på. Ingenting annat.
2.Alla mina ponnier är födda på gården= Jag har ridit in, tränat och utbildat.
Ingen annan jävel har suttit och tränat mina hästar.
3. Jag rider mina hästar MAX fem gånger i veckan absolut inte mer. Jag rider
nästan alltid i 40min. Nästan ALDRIG längre. Tränar endast när jag har tävling
och rider annars ut för det mesta!
4.Bortskämd. Aldrig. Jag har jobbat mig upp för ALLTING jag har fått. JW hjälmen?
Ulvvads Ridlläger 2010 jobbade 6 av 7 möjliga läger. Fick ingenting. JO en sak Jw HJÄLMEN!
GPA? Ulvvad Ridläger 2009 jobbade 6 av 6 möjliga läger. VAd fick jag då? Gpa Hjälmen.
Jag tränar alla Ulvvads hästar varje dag. Sedan får jag saker istället för pengarna.
SÅ SLUTA SÄGA ALLT O LÄR KÄNNA MIG FÖRST!


älskade mamma och älskade bellman, trotts allt, är ni ett av det bästa jag har.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

dom jävlarna!!!! ska fan späta dom som säger de om dig!

2011-04-24 @ 20:51:16
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback