Dag 5 – Min första tävling

Eftersom jag skrev min första häst, i förra inlägget hoppade jag över den frågan.
Dag 5 – Min första tävling
Min första riktiga tävling var nog i hylte 2005. Jag hade en B-ponny som hette
Robin Hood och tävlade en lokal LD, jag tror han stannade på första hindret och sen
gick vi felfritt.
Men kommer ihåg min första placeringar som det vore igår. Det var i viskadalens ridklubb.
20 startande b-ponnyer året 2006. Jag kommer ihåg att jag låg på en femte, alltså sista plats
för placering. Sista ryttare på banan, hon var riktigt snabb. Sen mot sista hindret STANNADE
ponnyn, jag blev FEMTE PLACERAD. Har rosetten fortfarande. Det är ett minne för livet, kändes
nästan som man hadevunnit SM. haha.
cds
Robin Hood våren 2009, såldes sommaren 2009



Kommentarer
Postat av: hedda

vilken grymt snygg header du hade :D

2011-08-18 @ 20:13:47
URL: http://josefssonhedda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback