Mina tankar om "stor-bloggarna"

Ja, alla har vi tankar om storbloggarna. Vad mina är kommer nu!
Jag börjar med bloggen... TEAMSL.SE
.
Vad tycker du om bloggen?
- Bloggen är rolig att läsa, många saker som man kan snappa upp och sedan lära sig, följer den via bloglovin.
Designen?
- Den är snygg, men lite halvt bra gjord.
Inläggen?
- Älskar deras inlägg, de skriver riktigt välplanerade och välgjorda inlägg. De är absolut någonting
som får mig att vilja läsa mer! Dock tycker jag att de kan skriva väldigt
Person/Personerna?
- Även fast jag varken känner Linn och Sofia, så känns det som OM jag gör det. Har följt deras
bloggar mycket länge och sedan när de bestämde sig för att göra en blogg tsm var ju det bästa de gjort.
Tycker båda är två roliga personer och de skriver intressanta inlägg.
Poäng: 7/10

ELLER VAD TYCKER NI?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback