Nu får jag ta och skärpa mig!

Hej och förlåt!
Bloggningen har varit den värsta på länge. Men ska gottgöra det nu genom att försöka blogga
åtminstone 2ggr i veckan, kanske mer men absolut inte mindre!
.
Skolan rullar på som vanligt, har det väldigt roligt i skolan, med nya roliga vänner.
.
Som sagt hade jag Simba på skolan i treveckor. Sen var han tvungen att åka hem pga att han gick
ojämnt med sina bakben... Så himla typsikt! Han har vart skitfina alla veckorna och börjat komma
igång på riktigt, så blev han öm i bakbenet, igen.
.
Pinnochio hade jag i skolan i början, sen tog jag hem honom under lovet+praktiken. När jag skulle rida
honom dagen innan skolan började, tog han bettet och stack. Han hade sår i munnen, den stackaren.
Fick sedan reda på att han är allergisk mot nickel, så nu blir det konstant gummibett i käften på han.
Lille Piinisss<3
.
Trigo har vintervila, lika bra det, så mycket som han har kämpat iår är ju helt sjukt! Har tatt flera
vinster och placeringar med honom. Han var ju väldigt konstig på sista tävlingen också, så jag tror
att vila kan friska upp minnet för han! Haha! Han är just nu min lilla skogshäst <3 hihi
.
Dansken...Ja vem kan detta vara? Det får ni reda på med tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback