Svar på frågor.

Hej bea!
varför bloggar du så liteee?
varför tar du inte med Trigo?
.
Mitt svar: Jag hade verkligen inte lust att blogga. Det fanns ingeting att blogga om och dessutom
kände jag att jag la ner tid på en blogg som ingen läste. Haha!
Trigo hade jag dött för att få ta med till skolan. Dock har vi en såkallad "häst-policy" som alla
måste följa, i den står det att INGA hingstar får finnas i stallet då alla ska kunna ta in/ut din häst.
Och dessutom så kan han absolut inte gå med kedja, han får panik, kastar sig och jaaaa..
Man kan ju ha träns, men som sagt får man ju ändå inte ha hingstar på stallet.
Varför skriver du så dåligt?
vet du att det stavas skolan?
En bra blogg borde ha ett bra sprråk
.
Mitt svar: Jag skrev så dåligt för att jag inte brydde mig om bloggen.
Ja, jag vet att skolan stavas skolan. Tack för tipset! :)
.
Vem såldes Aurora till? Vart står hon nu?
Mitt svar: Jag får egentligen inte ge ut sådana svar. Men kan gott säga att hon mår bra i sitt
hem i Slöinge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback