Test!

1. En bild på favorithästen
2. När & varför jag började rida
3. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
4. En låt som påminner om en häst du älskar
5. Det här finns i min ryktlåda
6. Min största rädsla inom ridsporten
7. 10 saker du inte visste om mig
8. Alla hästar i stallet
9. Hur mina vänner beskriver mig
10. Favoritbilder
11. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
12. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
13. En bild som gör dig lycklig
14. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
15. En bild jag aldrig publicerat förut
17. Något jag vill göra
18. Någon jag vill träffa
19. Något jag och min häst har gjort som jag är stolt öve
20. Mitt mål med ridningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback