diss till kändisar

jag tycker att kändis bloggarna får skärpa sig!
.
jag läser nästan alla "kändis hästbloggar" och jag har börjat tröttnat rejält på dom.
finns inga roliga inlägg, heller inget läsvärt... jag brukar titta på bilderna.
.
och oftast det första jag gör är att hitta de taskiga kommentarerna för de är
så jävla roliga att läsa! typ en kommentar jag läste på dressyrmupparnas blogg.
.
"Tro inte att ni kan svara på alla frågor. Att hissa hit och dit, gör väll ingen gladare
direkt? Det finns folk som tycker om de grejerna och de läser eran blogg. Ni kommer
direkt inte med gott exempel då... och ingrid lär dig att fuckin rida?! Sitt inte med
tummarna neråt och jätte breda händer. Får damp på de bilderna. linn, snälla varför
bloggar du med ingrid? Hon ser så jävla bitchig ut och du som ser jätte snäll ut"

- HAHHA, garvade as mycket när jag läste denna, själv tycker jag att 50 % är sant :')



Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAH håller med dej!

2011-06-26 @ 18:35:11
URL: http://evelinaketola.webblogg.se/
Postat av: Nellie

Haha ha xD Håller med dig TOTALT!! xD

2011-06-27 @ 18:56:55
Postat av: hedda

håller med om dedär med hissa grejer, och när folk skriver hur fult de är.. finns ju faktiskt folk som blir ledsna .. när man skriver hur tattig, billig o ful utrustningen är :/

2011-08-18 @ 20:16:54
URL: http://josefssonhedda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback