Falsterbo 8-10

Halllluu,
Jag och min kompis Tova ska till falsterbo fredagen till söndagen.
Antingen ska vi bo i tält eller hos kompis. Mina planer inför falsterbo är många.
Shoppa, kolla hästar, träffa kompisar, fiesta och ha allmänt kul!
Är det någon som vill träffas är det bara till att messa mig (;

Ska rida clear round nästa vecka i Styringe åker nog med Pinnen och Simba.
Båda ska hoppa 50cm & 60cm.
Med Pinnen och mig blir det debut i hoppning och med Simba är det
hans första start någonsin!
Taggar. Ska hoppa dom båda två på söndag (film kanske kommer)
och sen rida markarbete med dom varje dag innan tävlingen.
'Åhh. Hade verkligen velat anmäla mig till Varbergs Hoppet.
Men har ju ingen ponny till det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka Till !

2011-06-25 @ 01:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback