Dagens Resultat

Idag tävlade jag i Skedala med Bellman, gick suuper!
LB:0; Ett av världens tråkigaste program. Serriöst bara raksträcka och tråkiga vägar hela tiden ;o
Glömde vägen för jag blandade ihop programmen. Men red som tur va i sista sekunden till det.
Sen trodde jag att det var mellanskritt fast det var friskritt. ÅH SURT!!! Fick 65,25% Tyckte det var lite
lågt så vi räknade om det och då fick jag 68,45% och om jag hade sagt till om det hade jag vunnit.
För jag hade fyra åttor , (två 5:or för skritten och den tillrättade vägen) Sen bara sexor och sjuor.
Men skit samma, jag bryr mig inte om resultaten. Bara om han går bra lr inte.
Men blev iaf 2:a placerad. Grattis Cornelia och Ingrid som segrade!
-
LA:2; Detta är ett av mina favorit program, älskar alla vägar. Dom passar verkligen Bellman!
Det var Calla Curman som dömde, och de flesta vet ju hur hon dömmer. (väldigt lågt)
Han gick faktiskt bra, Han var lite ostadig i vissa stunder, då han hellre ville kolla på den fina hästen
som var på andra sidan av staketet. Haha. Här iallafall fick jag 63,2% och blev delad segrare!
(med denna goa tjej)
-
Nu var det nog sista dressyrtävlingen med Bellman, så himla skönt att avsluta med en vinst då.
-
HISS HISS HISS:
Måste bara hissa Cornelias ponny Ingrid. SJUKT FIN. Serriöst, den har en riktig hingstnacke
och är ett sto. Sen steget är också fint, har höga och spänstiga knän.

Kommentarer
Postat av: Patricia

grattis låter jättebra, surt i först klassen ;)

2011-05-28 @ 20:24:11
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men man måste ju räkna ihop de där nere också, det typ hel hets intryck saker ;)

2011-05-28 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback