ingen aning

har faktiskt ingen aning vad jag ska blogga om.
-
-
men idag var att det var friluftsdag, två flickor vid namn
Olivia & Nathalie var här och red mina fina och kära ponnies.
-
-
Medans dom mocka (mohaha, jag använder dom som mina slavar) så red
jag Trigo. Red lite grunder tog även något språng för att öva att lugna honom.
-
Sen tog vi in Marocca, Yasmine & Simba. Olivia fick rockan och Nathalie yasse.
Det blev en ridtur till en sjö där olivia badade med både Yasse och Marocca.
Marocca och olivia simmade extra mycket! hehehe....
-
Efter det blev det en till ridtur för tjejerna och då blev det Sahara Hotnight
och Anastasia. Blev paddock ridning. gick riktigt bra, speciellt för sahara som
var så duktig att hoppa över ett 20cm hinder! :D
-
Sen åkte dom hem, och jag red dressyr på Bellman. Som var så himla fin
idag.
-
-
-
sedan red jag min lille drömmis <3

Kommentarer
Postat av: Elsa

ey, bea kan du inte lägga ut lite fakta om varmblod om du har ägt en sådant o sånt eller fakta om fullblods hästen det skulle vara väldigt roligt, om du la in en snutt om dom hästarna, du skrev ju att du inte hade något att blogga om men nu gädde jag dig ettt jätte bra TIPS! :D<3333333



SNÄLLLLLLLLLLLA

2011-05-27 @ 11:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback