Svar på några frågor!

jag har en jätte viktig fråga svara gärna när jag hoppar min häst så bockar han vilt efter hindret vad ska jag göra vi har redan kollat hos vetinären det var inget där sen har jag prövat att ta upp huvudet men det går inte har du något tips hur jag kan arbeta bårt detta?

Svar: Precis efter hindret sätter du dig tillbaka i sadeln och ta upp händerna något så att hästens huvvud inte har en chans att komma ner. Det är också viktigt att du börjar hoppa lite lägre när han börjar bli busig. Så om han skulle få för sig att göra så igen, kan du säga till han!


Hur gammal är du igenkligen?
Svar: Jag är nog äldre än dig som stavar som en kratta! Haha. Jag är en född 1995 den 3 november.
Fyller alltså 16 snart ;)


härlig sommar bild <3


Kommentarer
Postat av: Camilla Persson- Vinn benskydd ifrån Schockemöhle

Var med och tävla om snygga benskydd ifrån Schockemöhle!



Tävla här:

http://camillahastskotare.blogg.se/2011/october/vinn-ett-set-benskyd-ifran-schockemohle.html



Lycka till!

2011-10-20 @ 00:00:11
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej, gud vad kul det verkar vara att gå på srg, är jätteglad att jag äntligen hittat en blogg om det!

Jag funderar lite på att börja där, går i nian nu.

Men jag vill inte jobba inom häst, utan plugga vidare inom NB linjen, men vill ändå gå på srg!

Så jag undrar, tycker du lärarna i de ämnen som inte är häst är bra? Pedagogiska och sådär och folk får hyfsat bra betyg?

Jättetacksam för svar! :D

2011-10-20 @ 15:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback