11. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)

11. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
En dag i mitt liv:
05.30- Vaknar, går upp till skolan.
06.30- Tar bussen till Ullared
07.00- Tar bussen från Ullared till Varberg.
07.40- Kommer fram till skolan.
08.15-16.00- Skolan, nästan varje dag är så långa.
16.40- Bussen hem till Ullared
17.20- Bussen hem till Ulvvad
17.40- Hemma, äter, byter om.
18.00- Sätter igång rider tre hästar, ca 30-45min.
20.30- Klar istallet.
SEN när jag kommer in har jag typ alltid två läxor, SEN är det datan! Förstår ni
nu att jag har ett ganska drastiskt liv? Att datan kommer efter ALLT annat.
En sak jag gör dagligen är att jag putsar ALLTID mina träns efter jag ridit,
tycker det är viktigt att de är fina och att de håller länge.
sådär halv fin bild på en del av sadelkammaren. Lite halvstökigt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback