ÅHH, förlåt!

Förlåt mig alla bloggläsare...
Jag har vart så upptagen den sista tiden att bloggen har blivit prioreterad sist.
Det ända jag fixat med bloggen är ju headern, vad tycks??

Jag är faktiskt rätt så glad över att blogga med Emelie, vi har samma smak på
saker å ting. Vi går i samma klass. Vi är rätt så lika på många sätt! Sa bli kul
att dela bloggen med henne. :)
Hoppas ni andra tycker det med. Har redan fått en kommentar att "någon" tycker det ska
bli tråkigt. Haha, vafan! Ni har ju ingen aning vem människan är! Kom på med nåt
annat säger jag bara ;) Såg att IP numret varifrån stockholm, har mina aningar!
Nu blir det en massa inlägg hedan efter! I PROMISE! :)
snyggggaaaaaa b-rudar!

Kommentarer
Postat av: Myran

Sv: absolut! =) Verkar vara en fin blogg du har också. Jag har redan lagt till dig =)

2012-01-07 @ 00:18:30
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback