10 sanningar om mig

Nu ska jag skriva 10 sanningar om mig själv, enjoy!
* Jag är Jersey Shore galning. Så jävla bra den är! Tittar på ca 3 avsnitt per dag...heh
* Jag putsar efter VARJE gång jag ridit. Iaf hästarnas träns, tycker det är roligt,plus
att tränsen blir mjuka & fina!
.
* Jag hatar Svenska Halvblod, serriöst finns det någon mer tråkigare ras? Alla ser likadana
ut plus att dom är fula...Kanske finns nån eller två som sticker ut när jag är på tävling.
.
* Jag har aldrig skadat mig riktigt allvarligt på häst, fast jag gör galna saker heeeela tiden.
haha mini bea, in da water med robin!
.
* Jag vill tävla i skandinavium, helst på c-ponny men också på stor-häst.
.
* Jag hatade hästar från när jag var 7-9år? Fyfan, då tyckte jag hästar va hamburgare XD
.
* När Bellman föddes ville jag att han skulle heta "Lilla Gubben", faktiskt väldigt glad att
den ändå blev "Bellman".
.
* Att campa suger
-
* Mina hästar (förutom Trigo) är uppfödda på gården & inridna av mig. wiie
-
* Jag hatar folk som bitch blickar, serriöst, man får direkt inte fler vänner av att bitchblicka.

Kommentarer
Postat av: Saga

hahaa har du börjat titta på jersey shore nu? :D sa ju att det var bra :D

2011-07-26 @ 23:04:17
Postat av: ester

Fin blogg! Och du verkar verkligen duktig med hästar :) Har oxå en häst som är 21 år gammal nu.:)



Kram

2011-07-26 @ 23:09:10
URL: http://cheeky.devote.se
Postat av: Lisa

hahhhahahaha asså du och robin :D

2011-07-27 @ 11:41:23
URL: http://lisavictorias.blogg.se/
Postat av: sofia :)

hatar också bitchblickar :< och jersey shore är tråkigt (a)

2011-08-12 @ 14:19:00
URL: http://undercoverninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback