Dagens händelser

Dagen började med att jag vaknade upp hos en kompis och kom hem ungefär vid 10 tiden.
Runt 11 kom de två nya hästarna och efter det åkte vi och hämtade Lisa.
 
Jag och Lisa gjorde i ordning Dansken och Simba och red en tur ut i skogen på dom. 
Både Simba och Dansken var super taggade och dom sprang och skuttade som små oinridna 3 åringar.
Efter det tog vi en liten lunchrast... 
 
Sedan var Lusitano dags... Jag fixade med min fina Eskivo och Lisa med sin Nisse. Vi borstade, myste och gick en runda med dom två. Efter det gjorde gjorde vi iordning Marocca och Sahara Hotnight och red även ut på dom två. Det går ju tyvärr inte att rida på ridbanan nu eftersom den är som en skridsko bana. 
Sista paret ut var helsyskonen Narnia och Aladdin. Det var en riktig äventyrs ritt då vi hoppade över bäckar och gick igenom isar mitt i mörkret. 
 
Lisa har nu åkt hem och jag sitter forever alone i mitt rum och funderar på att äta vit choklad. 
Måste bara tacka Lisa för hjälpen idag, fixat med nästan alla hästar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback