Div 3

Jag ska antagligen vara med i div 3 i hoppning med skolan om vi får ihop ett lag.

Riktigt kul har aldrig tävlat i lag bara för att jag inte skulle sätta någon press på mig själv när jag tävlade för man vill alltid prestera sitt bästa när man rider i lag. För jag hade/har sämst självförtroende så jag skulle nog antagligen inte klara av att rida i lag så för jag lägger alltid skulden på mig själv!

Men nu ska jag vara med, med Holger!
Så klart om han är redo för det men mamma har pratat med min tränare Eva som jag tränade/tränar för när jag bodde här hemma och jag tränar för henne på lov osv. Och hon sa att det skulle inte vara några problem.

Första omgången är här i Varberg på hemmaplan så det är bra!
Får hoppa förklassen sen får vi se om vi fortsätter eller inte. Tänker inte stressa fram heller men 90 cm 1m är ingen höjd det är mer att han ska orka runt och att jag ska kunna svänga honom haha. ;)


Har inga bilder på Holger så det får bli denna kassa bilden ur ett videoklipp hehe...

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback