Halt

Holger haltade jätte mycket igår i traven. Kände det även i skritten men sen när jag trava vad det kaos.
Men longerade honom för han verkade helt efterbliven för han vägrade att trava när jag sprang med honom.
Men som sagt longerade och då var han inte lika halt man såg det knappt. Från att vara block halt för att knappt se det sen dessutom på böjt spår så blev jag lite lugnare.

Och idag haltade han inte något! :D

Dock ska jag inte ha med honom på lektionerna denna veckan han får ha en vilovecka helt enkelt eftersom han var jätte halt.
Och unghästar behöver ha lite viloveckor ibland.
Sen har jag skadat ryggen för jag har åkt pulka genom hela Varberg haha! Så jag kan inte rida i vilket fall.

I morgon fyller år och det ska firas! INTE tyvärr är fast i Varberg tyvärr haha...

Nu har iaf bloggen kommit igång igen! Jag och Bea ska göra tidinställda på bloggen inte står tom! :)


//Emelie

Kommentarer
Postat av: Tania Aalto

Bloggtävling!! http://stensholmen.wordpress.com/2012/01/21/vad-ar-snyggast/

2012-01-22 @ 21:55:26
URL: http://stensholmen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback