Bloggpartner!

Hejsan alla kära bloggläsare nu är det så här att jag kommer börja blogga här tillsammans med Bea :)

Jag har/haft bloggen http://hastryttaren.blogg.se.
Ska försöka göra en liten presentation om mig nu.

Jag heter Emelie Svensson även kallas Svennis i skolan.
Jag är 17år går på Sveriges Ridgymnasium i Varberg i samma klass som Bea! :)
Bor i Borås men nu under terminerna bor jag i Varberg i en "lägenhet".
Har tävlat mycket hoppning och lite fälttävlan. Har tävlat 120cm på storhäst och debutant i fälttävlan.


Jag har 2 egna hästar. Ett fuxsto som i år blir 3 hon är ett halvblod efter Damino SD ue: Amiral osv och mammans sida är det galopp och hoppstam så hon ska bli en fälttävlands häst.
Det är Mammas häst men jag ska rida henne i Championaten och sånt.

Damiana i somras.

Min andra häst som jag har köpt rätt nydligen är en valack också fux. Född 2007 imp Lettland men har svensk stam lite längre bak som Guido-Voltaire.
Han har inte gjort så mycket mest blivit riden ute i skogen men han hoppar väldigt bra när han får kontroll på benen och kroppen. Han ligger ett år efter tävlingsmässigt. Så man kan säga att han kommer gå som 4åring detta året. Holger kommer jag ha i skolan också.



Gardums a.k.a Holger!

Hoppas att ni kommer tycka om att läsa om mig och mina hästar i denna snygga blogg!



Puss hej!

//Emelie "Svennis" Svensson

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skulle vara as roligt om du kunde ge oss en utmaning!



http://tuvaosofia.blogg.se/2012/january/dags-for-en-utmaning.html



Kramis :)

2012-01-05 @ 23:28:56
URL: http://tuvaosofia.blogg.se/
Postat av: sara

tråkigt att hon ska vara med, då bli hela bloggen dåålig!

2012-01-06 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback