Idag...

är det mycket som ska göras. Ska klippa till Holger lite blev lite ojämnt sist vi klippte honom så ska fixa till det.
Sen åka till ett ridhus och ska rida lite markarbete. Sen packa allt som jag ska ha med mig.
Tvätta alla kläder, täcken schabrak osv. Mycket som ska göras innan i morgon då jag åker till Varberg med Holger.

Om i vill ha ett litet video klipp när jag rider i dag kan jag be mamma filma om det är någon som är intresserad KOMMENTERA!

Redan besök rekord och halva dagen har inte gått än!
Jätte kul hoppas ni fortsätter läsa våran blogg och kommentera mycket för vi vill läsa era bloggar också!

Snygga Holger!
//Emelie "Svennis"

Kommentarer
Postat av: Agnes

Superfin blogg och superfina hästar! :D

2012-01-07 @ 14:18:47
URL: http://agnescecilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback