Dagens ridpass

På dressyren i skolan idag hade jag en skolhäst som heter Greco. Det gick skit dåligt idag.. Vi hade en träning då en tränare kollade vad vi kunde olika ridvägar osv. Ridvägarna gick bra och så men själva ridningen gick det åt helvete. Kunde inte sitta ner och satt i en jävla stolsits och hästen gick dåligt för jag kan inte rida och allt var bara skit. Blir så arg på mig själv jag sätter för stora krav på mig själv och då går det dåligt.

Men sen skrittade jag Holger och kollade på Beas snygga Alladin. Är lite smått kär i honom :)
Haha och dagens händelse var att Holger blev precis livrädd för en shettis han har nog aldrig vart så rädd innan. Han sprang in i stallet sen haha charmig häst man har ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback