Tävlingsresultat!

Tjena!
 
Tävlade fälttävlan i Styringe i lördags och det gick ganska bra! 
Det var en P80 och en väldigt lång dag med mycket dö tid tyvärr.
 
Dressyr gick ju först och pigg var ordet! Han försökte precis som han försökte förra gången han var inne på dressyrbanan i Styringe - att springa ut! Jajamen, denna gången hann jag dock stanna upp hon tillräckligt tidigt så han hann inte hamna utanför banan. Med tanke på att han var så otroligt pigg också så gick han och spände sig. Det blev iallafall 63% och ändå helt okej.
 
Hoppningen var felfri och inga problem!
 
...Terrängen likaså, hoppade snyggt och enkelt över hinderna och allting kändes väldigt lätt, var mycket stolt över honom. Jag tror att optimaltiden var 3,10min och vi kom in på 3,09min, inte dåligt! :D 
 
Dagen resulterade i en 4 plats!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Grattis, duktiga ni är :D

Svar: Tack tack :D
hoppsadel.blogg.se

2013-08-06 @ 08:50:00
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback