Klar!

Nu har jag ridit färdigt de pollar som skulle ridas! Började med
Simba gick riktigt bra men har fortfarande lite svårt att ställa sig i
varven.
Sen solade jag en stund, och jag har faktiskt fått FÄRG :D
Sen blev det Trigo red lite program med honom gick sjukt bra!
Fast han var lite ostadig när han skulle titta på vad de andra hästarna
hade för sig! Det kommer bilder och även filmer!


Imon blir det fullt upp först ska jag upp till ullared då
jag blir hämtad av bella och vi ska till Varberg för lite shoooooopping
kanske lite bio också! Sen efter det hem och träna Simba.
Sen rida trigo och sen hem till min polare Ellen
och vi ska lana, hehe. jag är nämligen spelneard!
trigo för ca 1 årsedan

☆beatricewittbom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback