Gårdagen

Igår hade jag verkligen en fullpackad eftermiddag. Jag sov typ till 11 eller nåt sånt.
Gick ut med Pernilla, vi red tsm hon på Aurora & jag på Pinnen. Blev en mysig tur runt
om i skogarna hemma!
Sen efter det flyttade vi alla hinder från ängen, vi tog helt enkelt in dom.
.
Sen var det unghäst time! Vi tog in en utav våra unghästar och började borsta, lyfta
hovar. Sen tog vi ut han till round pennen. Där longera jag honom och la sedan på
sadel. Herregud vad han bockade! Sen var det dags för mig att hänga. Så Pernilla
fick hålla i honom och jag hoppade upp. Inga problem!! Ska fortsätta med honom idag också.
Efter det åkte Pernilla hem, jag red ut på Trigo han fick gå i backar i dag.
Totalt red jag fyra hästar på en mycket kort eftermiddag!

på bild Yasmine, Pernilla & Pinglan.

Kommentarer
Postat av: Pernilla Svenäng

Fettisrunda!!<3

2011-08-14 @ 10:20:19
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback