Gästbloggning, nr3

Hej jag heter Pernilla och är 13 år. Jag bor utanför Ullared.
Eller ni kanske redan vet vem jag är! HAHA.
Men iallafall. Jag har en egen ponny som heter Star, hon är 16 år o är korsning mellan arab&welsh.
Vi tävlar mest hoppning. Vi har både segrat i LC o LB. Ska även starta LA debut.
Star är en underbar ponny. Hon är så snäll o go på alla sätt o viss.
Jag är 150 cm lång ungefär. Har blont hår.
Nu till hösten så ska jag då börja sjuan.
Ja de var la typ det...vet inte vad jag mer ska säga....!?
PERNILLA SNYGG SVENÄNG



Kommentarer
Postat av: Pernilla Svenäng

shit vad jag eger! :D <3 fett o kött mannneeen

2011-08-04 @ 09:24:54
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback