Härliga dagar

Hej allihopa,
nu har jag gått första veckan här på SRG i Varberg. Helt fantastisk vecka med en massa roligheter.
Har redan lärt mer än hälften av jag kunde innan. Trodde verkligen inte att första veckan skulle vara
såhär bra. Jag äer absolut nöjd över mitt val. REKOMMENDERAR TILL 96:OR!

Idag ska jag rida Trigo & Aurora, ska åka och träna Aurora på klubben, det är en laghträning innan
tävlingen nästa vecka. Sen ska jag ju tävla Trigo på söndag. Så därför måste han hållas igång hela denna
veckan.

Även imon ska jag följa med Pernilla på DM på FORF. Ska vara hennes coach/mamma.

SEYYAAAA

aurora är ganska fin ibland <3


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Then we will meet!!!!

2011-08-26 @ 20:28:32
URL: http://ellinorpersson.devote.se/
Postat av: Rebecka

Vilken häst har du på rg ? :)

2011-10-10 @ 16:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback