Nu börjas det igen.

Nu har de flesta börjat skolan och kommit igång med det vanliga igen.
Det märks på statistiken. Den är faktiskt bättre än ever nu asså, ni håller
samma 70 siffra hela tiden.
Cred till er!
På måndag börjar jag min skola. Ska ju gå Varbergs Ridgymnasium.
Taggar så sjukt mycket inför det, har verkligen längtat efter gymnasium
sen jag började sexan, for real.
Söndag är det tävling med Pinnen. Dressyr. Han har fått en sånt konstigt
skav i munnen, jag tror att hans bett är lite för litet. Han har dock inte ont
men tror att jag ska rida på gummibett ett tag.
Förresten om det är någon som ska till Skedala och ta bilder, skriv gärna
en liten kommentar!!


Kommentarer
Postat av: tova

gratis?! ;0 hur?<3

2011-08-18 @ 19:39:44
URL: http://korsningsponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback