Internet!

Jag har vissa saker här i livet jag inte kan vara utan.
T.ex min data, om den går nånstans-följer jag efter.
Haha! Nej, men om jag hade kunnat så hade jag lätt tatt med mig den överallt.
På datorn så är jag beroende av Facebook, det jag alltid kollar in först. Sen har vi bloglovin därefter
kollar igenom den och läser ERA fruktansvärt fina bloggar.
Efter det kollar jag in min blogg, självaste www.hoppsadel.blogg.se
(hallåee, om man vill ha fler läsare så får man ju stötta lite själv ;)
Sen går jag in på Blogg.se och bloggar. Kollar mina mail, tjeckar andra
viktiga sidor för mig. Har ni något som ni är beroende på datan.
Ovanför ser ni mina sk. "favoriter"
Ansiktsbok
TDB
Ulvvad Ridläger
BDB
Hottimäjl
Hästnet
(tidsinställt inlägg)
Blogg.se
Bloglovin
Youtube
HOPPSADEL
Väder Ullared

Kommentarer
Postat av: amelie tha best evah

jäävlar vad du bloggar nu :-D azum !!

2011-12-31 @ 12:29:52
Postat av: Pernilla Svenäng

ungefår samma som du

2012-01-01 @ 10:43:00
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback