Gästbloggning nummero uno

Hej, jag är en tjej på 12 somrar och jag heter Rebecca.
Jag har 1 hund, En Fransk bulldog.
Jag har ridit i hela mitt liv men jag har inte haft någon egen häst.
Jag har ridit på en ridskola på gamla dalarövägen, Stallet Skutans Gård. Det är ett bra stall i början av karriärren, men sen kommer man inte så långt med den.
Just nu håller jag på med ett galoppstall och det är bara engelska fullblod där och jag brukar rida dom.
Mina intressen är att hålla på och ta hand om hästar samt rida dem, jag gillar att vara med kompisar och vara ute och mysa med min Hund, han heter Allan :) Allan är en mysig hund med glatt humör, aldrig arg och sur.
jo sur kan han bli om han inte får smaka av resterna av våran mat efter middagen xD
Jag är en livlig och rolig person med mycket förhoppningar och ett bra självförtroende. Jag gillar att läsa bloggar och häst tidningar.
Jag brukar tävla lite på skutan med deras hästar och de är ju ridskoleponnyer. Mina Favorithästar från skutan heter: Myzak, Hilda Putte & Fandango , alla är fjordingar.
Det var lite om mig, Jag hoppas att det var en läsvärd text och nu kommer lite bilder på mig och hästarna och min hund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback