underbara ni!

.
tack så mycket för alla jättefina kommentarer jag får.
"grym blogg", "sjukt bra & läsvärda inlägg"
Kommentarer strömmar in och statisken är just nu BARA mer
än underbar!
Mina hästar går toppen, men vissa andra saker är bara nere...
Känner att bloggen utsätts lite för mina nere perioder därav dålig bloggning, har lixom
ingen lust att blogga när saker är bara skit. För då blir det bara sånnahär tråkiga inlägg...
har en massa underbara vänner, men var är dom i dessa lägena? tur att jag kommer
bort lite från "detta" nu ett tag. åker imon eftermiddag och träffar en massa härliga goa
kompisar.
glöm inte! kompisar kommer & går, men en äkta vän stannar med dig livet ut

peace

Kommentarer
Postat av: Pernilla

gratemälä do do

2011-07-17 @ 21:40:47
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/
Postat av: nelly

frågestund på bloggen !!! :)

2011-07-17 @ 23:42:10
URL: http://ccchipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback