and do the twiiist!

.
....................Har en fruktansvärt hemskt låt på hjärnan och kan verkligen inte få av den...
.
Red Simba idag i skogen, han gick perfekt. MEN! Alla flugor och bliningar har kommit
nu. FRUKTANSVÄRT säger jag bara. Simba hade som tur va flugmedel på sig. Men Dom flög
runt lika mycket.
nawww söttiisss, 3 feb 2010
När jag var hemma från uteritten då var jag tvungen att spreja alla våra 22 hästar med flugmedel.
Mer än hälften fick ju panik för flaskan. Men gjorde så gott som jag kunde ändå!
.
Det var bara en häst som fick riktigt jävla cp damp och det var en unghäst, jag flög som en liten vante
när han kastade sig upp i luften...HAHA.
.
Funderar starkt att gå ut i solen och bli lite brun. Men det är så JÄKLA VARMT. Jag dör direkt
när jag kommer utanför dörren...
HAHAH, MINA PHOTOSHOP SKILLS EGER

Kommentarer
Postat av: Susanne - Vinn ett schabrak

Ohh vilken fin blogg, och super fin header! :)

2011-06-28 @ 17:54:37
URL: http://straningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback