Fälttävlan

.
ÄR RIKTIGT SUGEN PÅ ATT RIDA FÄLTÄVLAN PÅ STORHÄST!
.
Vilka klasser måste man ha ridit för att få starta debutant med storhäst?
NI SOM VET KOMMENTERAR NU!
Idag har varit en jobbig dag. Lämnade min älskade Bellman. Javet,
ni har hört detta tremiljoner ggr. Men kan fortfarande inte förstå att Bellman
inte är min....
.....
Red ut med Zija idag. Han red Trigo och jag hade Simba. Tränade mycket i
backar. Kändes som en riktigt bra runda efteråt. Men! Hade ett annat bett idag...
Ska skriva ett inlägg om detta sedan...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag har för mig att dom tagit bort det här med kvalen. För 2 år sedan var man ju tvungen att ha gått två nollade klasser, minst LD (ponny). Men 2010 behövde man inte längre kvala utan man kunde bara starta och det borde ju vara samma sak med storhäst också. Nu får man ha klocka även på debutant nivå, så du vet ;)

2011-06-28 @ 07:34:43
Postat av: Anonym

Tror inte det finns, gäller väl bara att ha märket, så får du väl gå ut på en 90, som är det lägsta i stor-häst sammanhang.

2011-06-28 @ 14:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback