Svar på fråga!

***hur mycket kostar han? hur gammal?***
Svar: Kan ej skriva pris här på bloggen. Bara ta och hitta annonsen istället ;)
Han är född 2003 och född 17 Januari alltså 8.
***varför ska bellman säljas?***
Svar: Ja, precis som nästan alla anledningar. Har jag växt ur min ponny,
både längdmässigt och utbilningsmässigt. Jag vill gå vidare till andra hästar.
Jag har lärt honom de jag velat lära honom och nu vill börja på nytt.
Så nu som sagt jar jag ju Simba & Trigo, sen till sommaren blir det Pinnen.
ciao

Kommentarer
Postat av: Pernilla Svenäng <3

HAHAHHHHHAHHA, ja men hon får ju säga till när hon tar kort!! :D

2011-06-06 @ 08:29:41
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback