VEMS FÖDELSEDAG I DAG? - Jo min! :D

Idag fyller jag år! Känns verkligen gammal nu... Snart får man väll börja med rullator.
Ska fråga mormor om jag kan få låna hennes rullis.

JAJA, back to business... Denna helgen skulle jag startat min sista tävling för året med trigo.
Vilket inte blev av...
När jag kom ut på tävlingsplatsen var han ovanligt lugn, han är ju trotts allt hingst jag blev väldigt
oroad redan då.
När vi kom in på framhoppning, hoppade han sjukt högt över räcket, men jag tänkte att det inte
var något. Sen när vi kom på oxern, landade han i den. När vi skulle komma igen då stanade han, eller
han stannde inte, han vek av. Jag blev hur jävla chockad som helst HAN HAR ALDRIG STANNAT med mig
förut. Detta stämde inte och jag gick till veterinären som fanns på plats... Han markerade i t.o.m skritten...
Fan.... Men sen har Trigo vart en underbar häst detta året, han är min absoluta älsklingshäst och han betyder
otroligt mycket för mig <3
Men nu så är han på bättringvägen!! Härligt <3

haha suddig bild, men han är fan underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback