Update

Hallå på er!

Tänkte uppdatera lite...

För några veckor sedan startade jag dressyr med Trigo startade LA:3, vilket gick kanon.
Fick 62% vilket är jätte bra för att vara en debut med hingstig hingst. Laget kom fyra.

Helgen efteråt startade jag Aurora LC och kom fyra sen var jag den enda felfria i laget.
På söndagen var det Trigos tur jag rev sista hindret i Omhoppningen, annars hade jag vunnit.

Dagarna flyter på i Varberg, vissa dagar är underbara. Andra dagar vill jag sluta skolan,
skolan är kanon inget fel på den, men känner att vissa människor är inte värd min tid eller
uppmärksamhet. De är sk. Idioter.

Har en massa planer på G, och ska starta upp bloggen nu med EN massa uppdatering!


Kommentarer
Postat av: Amanda

va roligt att du ska börja uppdatera igen! :D:D

2011-10-08 @ 14:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback