Taggaaaa

>rubriken står för inlägget.
Taggar just nu tävlingen på söndag. Ska tävla min första tävling med Pinnochio i Kvibille.
Allsvenskan, blir LB:1 som förklass och sedan LB:2 som lagklass.
Han var väldigt motig idag, hoppas på förbättring imorgon och hoppas att han går perfekt
på tävlingen. Kamera ska med så då får ni lite bilder +kanske film!
Fick förresten ett väldigt överraskande mail igår, om ett stall i skåne som jobbar internationellt
med galopp hästar undrade om jag ville komma och praktisera 4 månader och sedan kanske
förfrågan till jobb, dom hade även några Hannoveranare som det skulle börja rida in till hösten,
vilket låter väldigt intressant...
Men måste tyvärr tacka nej, jag måste gå klart gymnasiet och får högskoleförberedande betyg.
Vill ju utbilda mig till Hippolog senare i livet...
sikken PUDDING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback