Världens blogglust

Plötsligt nu när vi hade biologi lektion fick jag världens blogg lust.
Ibland är det rätt så gött att bara skriva av sig.
.
De här senaste dagarna har vart rätt så hektiska.
Förra fredagen hade vi hästkunskaps prov.
Lördagen hade jag stalltjänst.
Söndag var jag hemma och hade vilodag och sov till hela kl12 på dagen. (!!!!!)
Nu i måndags hade jag Dansken på dresssyr lektionen och han gick skit bra!
Sen skulle han skos med det gick inte lika bra. Han fick ej några skor på fötter
pga att han ställde sig upp på bakbenen direkt när hovslagaren börja spika.
I Tisdags tog jag ledigt från skolan. Klippte "Dandy" på morgonen och sedan red jag honom.
Sen bar det iväg till Varberg med "Dandy i Transporten för att hämta Dansken.
Båda skulle upp och mätas i Åby.
Dansken blev 144cm och "Dandy" 146cm. Riktigt gött nu att det är bara till att åka ut på
tävlingarna!
Aurora sommaren 2011

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Blogglusten uppkommer ofta i skolan haha :P

2012-02-27 @ 22:09:09
URL: http://agnessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback