Dagen!

Först idag så vaknade jag runt halv 10 tiden. Då gick jag ut och red dressyr i paddocken på Dansken!
Gjorde lite olika övningar idag som vi har tränat på sedan innan. han behövde verkligen det.
På samma gång red Pernilla sin Star och Zija red sin arab.
Därefter stack vi till Gekås och jag köpte två ridbyxor och nya ryktgrejer, köpte även två nya grimmor
till Dansken och Pinnen som de ska ha i Varberg!

När vi kom hem lastade vi in Dansken och Pinnen in i transporten och for iväg till Varberg och jag har nu
lämnat de där. Jag gjorde höspåsar och pussa Hejdå och sa att vi träffas imorgon.
Ska bli kul och se hur Dansken kommer att vara i detta nya stallet. Han har antagligen aldrig varit i ett
sådant stort stall! :D

Kommentarer
Postat av: Saga

Svar till bea: Haha jo visst! :D eller jag kan försöka så får vi se om det blir likt :)

2012-01-09 @ 19:56:48
URL: http://sagasdrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback