FRÅGESTUND FRÅGESTUND

FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
Fråga på mellan himmel och jord!
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND
FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND

Kommentarer
Postat av: -

Kan du inte berätta mer om aladdin? om mål osv?:)

2012-01-02 @ 19:37:35
Postat av: elsa

1) Kan du lägga ut en bild på Dansken?

kan du lägga ut bilder på alla ridläger hästar?

2) använder du någon hjälptygel?

3) hur ofta longera du dina hästar?

4) lösdrift eller box?

5) vilka bett rider du helst på?

6) halvblod varmblod fullblod kallblod vilken gillar du mest?

7) kollar du på ponnyakuten?

8) var köper du dina hästsaker?

9) dressyr eller hoppning?

10) kan du lägga ut en bild på ditt stall?

11) hinner du alltid med hästarna?

12) brukar du rida krusella?

2012-01-02 @ 19:47:52
Postat av: sera

vilket bett är bäst att rida dressyr på?

2012-01-02 @ 23:44:09
Postat av: amelie dah best

visst är jag bäst?

visst ångrar du att du gjorde slut med mig på facebook?

jag är rätt grym vah?

erkänn att du är sjukt glad över att ha mej som vän???



och sista frågan svara ja eller ja - är amelie bäst!?



puss beapea beatrische<3

2012-01-03 @ 00:53:22
Postat av: Gissa vem

heeeeei bea, umad??? Jag är snygg och har stort könsorgan ;)) nu vet du vem jag är =)))) korvlol

2012-01-04 @ 00:08:27
Postat av: Beatrice

Använder du kadar i dressyr?

rider din mamma?

har hon en egen häst?

hur många hästar får du rida varje dag?

2012-01-04 @ 14:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback