THE DAY

Tjo bre!
Dagen kortfattat!
Vaknade hos Pernilla, stack till mig kl12. Så tog vi in Marocca och Yasmine och hoppade desse två!
Gick riktigt bra enligt mig. Sen tog vi in ALLA hästar till sina boxar oxh lösdrifter! Vi borde få medalj
för vårat utmärkta arbete! Alla mina andra hästar fick vila.
Här är en liten bild på hur hästarna står!
De "såkallade" PSATD, är ju faktsikt mina hästar. Så ni som vet namnen på dessa är ju grymt bra! :)
Tänk på att själva ladugården är större och att vi har två lösdrifter till. Och ja jag vet att mina paint skills
äger.

Kommentarer
Postat av: IDA

Tack så mycket! :)

Har inte tävlat på ca 3 år, men när jag tävlade gjorde jag det för hemmaklubben - Älvdalens ridklubb! :)

2012-01-03 @ 23:00:18
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback