Framöver...

nemen hej.
Nu den senaste veckan har jag varit på praktik. Var hos Sofia Westborg och Evelina Bromer.
Skall även följa med Sofia på tävling imorgon i Laholm och vara hästskötare, superkul! :D
Har trimmat några hästar varje, gjort vanliga stall sysslor, gjort iordning hästar, ridit fram, badat,klippt
och städat iordning lite. Praktiserar med min kompis Isabelle och vi pendlar varje dag till Olsegården
där våran praktik är då.
Efterpraktiken brukar jag oftast rida 3 hästar och longera 1. Fixa kvällsfoder, putsa och kvällsmocka
och nu har bebisar det bra i stallet. 
På söndag blir det Dansken och Simbas första hopptävling! Eller ja, det är ju en CR.
Simba ska hoppa 40cm och 50cm, Dansken får hoppa 60cm och 70cm. ÅHH LÄNGTAR IHJÄL MIG!
Har inte tävlat på flera år känns det som. Ska göra de riktigt fina inför sina första starter!! :)
v.15 sticker jag till Portugal och åker och ska titta på hästar med min syster och vi ska försöka hitta
en ny liten häst till mig :) (eftersom jag inte har några så måste jag ju fylla på lite) haha, ironi i
stora mängder. Nej, är inte helt säkert det ens blir någon häst. Bara en kul upplevelse :)

Men nu får jag nog ta och sova. Godnatt kära underbara läsare!
jag och en kompis arabhäst i skolan, Cocktail e:Bistro
Mvh Bea, the never give up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback