Dagens händelse!

Hej,
 
Igår när jag var ute och tränade Dansken, hände en grej när jag var på vägen hem. 
Jag hade precis släppt stigbyglarna och tyglarna eftersom jag skrittade av honom. Bakom oss hoppar det fram en älg ut ur skogen. Och börjar springa efter oss. Dansken blir ju hel vild och bara hoppar framåt och gör ett slags "bock språng" och jag flyger av i gruset. Jag var ju inte med på att det skulle hände när jag satt och dag drömde! När jag väl flög av blev älgen så rädd att den sprang in i skogen igen och sen kom Dansken travandes tillbaka till mig , haha, så himla gullig. 
 
Jag hoppade upp, trotts att jag tappade luften och hade rivit upp hela min sida. När jag kände på min arm, så var den helt blodig och det visade sig att jag hade fått ett jack in i ar
 
men. Man kunde se benet där inne... Så när jag kom hem bar det av till sjukhuset och jag välja mellan att sy eller tejpa. Valde att tejpa. Men jag lever! Känner mig bara lite sådär mörbultad idag :) Men idag är det dressyrträning som gäller, Tagga!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Låter inte speciellt kul! :(

Svar: Nej ont gör det :(
hoppsadel.blogg.se

2013-08-01 @ 12:02:36
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback